Mes gâteaux

Mes gâteaux

jeudi 22 janvier 2009

Rulada cu vanilie, cocos si pepene galben


Ingrediente rulada:
4 oua,
¾ cana de zahar,
¾ cana de faina,
½ lingurita coaja de portocala,
1 lingurita praf de copt se amesteca cu faina,
2 linguri cacao,
1 lingurita esenta de rom.

Ingrediente pentru crema:
1 plic de budinca Dr. Oetker, dar folositi la preparare doar 250 ml. lapte,
2 felii de pepene galben taiate marunt si bine scurse de suc.

Mod de preparare
· Se preancalzeste cuptorul la 400 grade Fahrenheit.
· Se unge cu unt si se tapeteaza cu faina o tava 25cm x 35cm .
· Se bat albusurile spuma.
· Intr-un bol se mixeaza galbenusurile cu zaharul timp de 5 minute pana se dizolva zaharul, se adauga romul, coaja de portocala, iar apoi albusurile spuma.
· La faina se adauga 2 linguri de cacao si praful de copt.
· Faina se toarna in ploaie peste compozitia de galbenusuri.
· Compozitia se toarna in tava tapetata si se coace 10-12 minute.
· Se rastoarna pe un prosop umed presarat cu nuca de cocos si se ruleaza pana se pregateste crema pentru umplut.
· Se face budinca folosind doar 250 ml lapte si se rastoarna intr-un bol tinut in congelator. Se amesteca din cand in cand pentru a se raci cat mai repede.
· Dupa ca s-a racit budinca o amestecam cu pepenele maruntit, derulam foaia de rulada si o ungem cu budinca.



· Se ruleaza din nou cu grija si se lasa la rece 3-4 ore.
· Se taie in felii de 1.5 – 2 cm si se poate servi cu sirop de fructe, frisca sau ca atare.

4 comentarii:

Anonyme a dit...

Hello Davella,
Merci, merci, pentru vizita si tot.
La voi se vorbeste franceza nu? sau
engleza? sau amestecat?
Imi place rulada; dupa vanilie ma topesc (nu, nu slabesc, sa nu intelegi gresit, hahaha) iar pepenele galben aromat, buna combinatie; cu nuca de cocos nu prea ma impac desi folosesc des; imi place mirosul de la cosmetice mai ales la bronzol!!!

DAVELLA CULINAR a dit...

Ma bucur ca iti place rulada mea. Daca tot nu agreezi cocosul,cand vei manca o felie din rulada mea, am sa ti-o servesc cu frisca. Ce spui?! Privitor la intrebarile tale; aici in Quebec se vorbeste si franceza si engleza si...amestecat. Dar daca nu stii franceza, esti mort! O seara minunata !

Anonyme a dit...

Hello Davella,
am vrut sa fac o gluma, adica sa-ti
scriu citeva cuviinte in franceza...
pur si simplu m-am blocat...nu-mi mai
amintesc NIMIC; de vorbit asa si asa,
insa de scris RIEN, RIEN;
XoXo, Nina

DAVELLA CULINAR a dit...

Buna Nina! Este de apreciat intentia ta cu franceza, dar atata timp cat avem sangele de roman in vine este OK. O seara minunata si o saptamana incarcata pozitiv!

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design