Mes gâteaux

Mes gâteaux

jeudi 28 mai 2009

Cake parfumée à l'orange et au pavot / Chec parfumat cu portocale si mac

Este un chec foarte parfumat si pufos pe care il puteti asocia minunat cu un ceai, o cafea sau cu un pahar de lapte.

Ingrediente:
3 oua,
1 cana cu faina,
1 cana cu zahar,
3 linguri ulei,
1 portocala intreaga rasa,
1 pliculet zahar vanilat,
¾ lingurita praf de copt care se amesteca cu faina,
2 linguri mac,
unt si faina pentru uns si tapetat tava,
zahar pudra .

Mod de preparare:

Se freaca galbenusurile cu zaharul si zaharul vanilat pana se obtine o crema fina.
Se pune cate 1 lingura cu ulei si se amesteca bine dupa fiecare.
Se adauga portocala intreaga rasa. Fiind foarte pronuntat aromata, eu nu am pus decat coaja de la o jumatate de portocala.
Se incorporeaza faina « in ploaie », iar la sfarsit albusurile batute spuma.
Se preancalzeste cuptorul la temperatura de 350 grade Fahrenheit.
Se unge o tava mijlocie cu unt si se tapeteaza cu faina, se toarna aluatul in tava de copt si se coace cca 40-45 minute la 350 grade Fahrenheit.
Se scoate la racit si se pudeaza cu zahar pudra.



4 comentarii:

julia a dit...

foooooaaaarte bine arata checul tau,am impresia ca ai simt aroma deja.mmmm,ce-as manca si eu o felie..generoasa.

Jack T a dit...

Hallo Davella,

Introducerea la Mac face Ckeckul ästa foarte interesant.Se portriveste bine cu Portocalele. Compliment

Salutäri

LF a dit...

Am notat reteta!
Un premiu va asteapta la mine pe blog.

Momo a dit...

davella,ce arome ai impletit tu acolo?suuuper!am ceva premii for you!

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design