Mes gâteaux

Mes gâteaux

vendredi 27 février 2009

Beignets à la vanille / Gogosi pripite vanilate

GOGOASA INFURIATA.....

Ingrediente:

150 gr. faina cernuta,
125 gr. unt,
½ lingurita sare,
250 ml. lapte,
4 oua,
2 plicuri zahar vanilat,
100-150 gr. zahar pudra vanilat,
400-500 ml. ulei pentru copt.

Mod de preparare:
1. Laptele, untul, sarea si zaharul vanilat se pun la fiert.
2. Cand fierb se toarna in ploaie faina si se amesteca repede-repede pentru a nu se face cocoloase. Cand aluatul s-a omogenizat, se da de pe foc si se toarna continutul intr-un vas rece.
3. Dupa ce aluatul s-a racit, se pun ouale unul cate unul si se amesteca bine.

4. Se pune sa se incinga uleiul intr-o tigaie mai adanca, iar gogoselele se pun la copt cu lingurita.

5. Se coc pe ambele parti pana devin auriu-maronii.

6. Se pudreaza cu zahar pudra vanilat.

HAIDETI LA GOGOSI !!!

4 comentarii:

Monica a dit...

Am venit la gogosi...au mai ramas ?
Tot imi propun sa le fac si apoi le aman , dar imi plac la nebunie ,mai ales cu nutella sau gem.
Sper ca nu le-ai mancat pe toate....

DAVELLA CULINAR a dit...

Bine ai venit la gogosi...din pacate s-au papat, dar pot face altele pentru musafirii importanti!

Mona a dit...

Buna Davella !!
..am trecut sa-ti urez o primavara frumoasa si plina de iubire..

..imi place blogul tau , ai multe retete interesante si explicate in amanunt..te-am trecut in listuta mea
te pup :))

Naiada a dit...

Bună draga mea!
Am făcut aceste gogoşi şi au ieşit foarte bune.
Mulţumesc!

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design