Mes gâteaux

Mes gâteaux

vendredi 27 mars 2009

Gnocchi aux noix et à la vanille / Gnocchi de cartofi cu nuca si vanilie

Ingrediente:
1 pachet de gnocchi de cartofi ( il gasiti la raionul frigo )
200 gr. nuca macinata,
Pentru aspect, eu am pus si cativa samburi intregi de nuca.
80 – 100 gr. zahar tos ( dupa gust )
3 pliculete zahar vanilat,
¼ lingurita scortisoara.

Mod de preparare:
1. Intr-o cratita se pune la fiert apa cu putina sare. Cand incepe sa fiarba, se pun gnocchi si fierb cca. 3-4 minute, pana se ridica la suprafata.
2. Se scot gnocchi cu ajutorul unei spumiere intr-un castron tinut la cald.
3. Apoi intr-un alt castron de servire, se aseaza mai multe straturi alternative de gnocchi, iar pe fiecare strat se presara zahar, nuca macinata, zahar vanilat.
4. In final, se presara nuca multa deasupra si scortisoara.
5. Se servesc fierbinti.


POFTA BUNA!

1 comentarii:

Ioana a dit...

Iui, ce pofta mi-ai facut pe ei! Mai ales ca in ultima vreme mi-a mai trecut alergia la nuci (nu stiu cum de s-a intanmplat minunea, dar nu comentez, ma bucur).
Doar ca eu gnochi congelati nu mai cumpar (am luat o data din Ungaria si unul avea ceva negru in el, cam cat un bob de grau..nici nu vreau sa ma gandesc ce era)
Dar reteta asta trebuie sa mearga si cu paste cred!
Pupici.

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design