Mes gâteaux

Mes gâteaux

samedi 5 juin 2010

Gâteau DOBOS / Prajitura DOBOS

Portant le nom de son inventeur, József Dobos (1847-1924), le Dobos est un gâteau qui alterne les génoises et les couches de crème au beurre parfumée au chocolat, le tout étant recouvert d’un glaçage au caramel.


Autorul tortului Dobos a fost celebrul maistru cofetar din Budapesta, Dobos C. József. Tortul a fost prezentat publicului în anul 1885. Printre primii care au putut gusta s-au numarat regina Elisabeta si Franz Joseph al Austriei.

4 comentarii:

Nadji a dit...

Ce gâteau semble délicieux.
Bravo pour la réalisation.
Bon dimanche et à bientôt.

.✿*E LENA*✿. a dit...

Arată superb...cred că este
un deliciu,deja mi-am făcut poftă..
O duminică frumoasă îşi doresc!
Te îmbrăţişez cu drag!

Anonyme a dit...

mi-ai facut o pofta.........cand il mai faci?

Anonyme a dit...

Draga Davella,
as dori si eu reteta ta de dobos pentru ca eu nu am o reteta prea buna.Multumesc
O zi buna sa aveti

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design