Mes gâteaux

Mes gâteaux

dimanche 28 novembre 2010

Mini croissants aux abricots secs


Ingrediente:
250 gr. margarina fara sare moale
12 linguri faina
4 linguri apa
1 lingura otet
Mod de preparare:
Margarina trebuie sa fie la temperatura camerei.
Pe planseta infainata se taie margarina cubulete.
Se adauga pe rand cate o lingura de faina, o lingura de apa, framantand aluatul direct pe planseta de lucru. Le sfarsit se adauga otetul si se mai framanta un pic.
Din aluat se fac apoi 4 bilute, din care se vor intinde direct foile.
Pentru a obtine o forma frumoasa eu am taiat cornulete cu un cutit dantelat.
Cornuletele se pot umple cu ceea ce avem prin casa: caise confiate, rahat, gem, nuca, mac,etc.
Se coc in tava unsa la foc mediu cca 15-20 minute.
Se tavalesc fierbinti prin zahar vanilat.
Se pot pastra in cutii ermetice pana la 1 luna.( daca rezista si nu aveti “soricei” mici si mari prin casa??!)






10 comentarii:

mirela a dit...

mmmm,,,,,ce bune trebuie sa fie,,,,iau si eu un cornulet,,,asa de pofta,,,o zi frumoasa!

Gabriela a dit...

vai ce frumoase ti-au iesit cornuletele si ce pofticioase sant!!!!!!!mie poftaaa!te pup,o seara buna!

Unknown a dit...

Ce bine arata si cred ca sunt delicioase! Esti o maestra ce sa mai!
Tot ce faci cu manutele alea iese deosebit de frumos si gustos!

Lissa's Cakes a dit...

mmm.. Davella ce bine arata cornuletele..

Andreea a dit...

Cum poti sa le tai asa perfect???Eu nu sunt in stare sa trasez o linie dreapta nic cu rigla :)

Chriss a dit...

Buna.Va rog frumos sa imi spuneti unde pot gasi aceasta reteta pentru cornuletele din poze? Multumesc mult pentru raspunsul pe care il astept

DAVELLA CULINAR a dit...

Buna Chriss si merci de vizita! Am scris pe blogul tau reteta pentru cornulete. Sa-mi spui cum ti-au iesit. Pupici si succes!

Estera a dit...

Ce bine arata si cred ca sunt delicioase o zi frumoasa

Anonyme a dit...

CAISE USCATE, NU "CONFIATE"! (vezi DEX: produs confiat=fiert in zahar si uscat)

Anonyme a dit...

intradevar am probat diferite retete dar cele mai fragede si bune sunt acestea. multumesc de reteta

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design