Mes gâteaux

Mes gâteaux

vendredi 13 février 2009

Valentine Cake / Prajitura indragostitilor


Ingrediente aluat:
2 oua,
2 cesti cu lapte ( ceasca de cafea ),
4 cesti cu zahar,
6 cesti cu faina,
½ pachet de unt,
½ lingurita bicarbonat,
Putina sare,
Unt si faina pentru tapetat tava,
Zahar pudra pentru ornat.



Fructe:
300 gr. capsuni taiate feliute,
150 gr.mure.

Mod de preparare:
Se separa albusurile de galbenusuri, iar albusurile se bat spuma.
Se face o coca din ingredientele de mai sus, iar la sfarsit se adauga albusurile spuma.
Se preancalzeste cuptorul la 375 grade Fahrenheit.
Se unge cu unt si se tapeteaza cu faina o tava mare sau 2 mai mici ( eu am folosit 2 rotunde ).
Se toarna compozitia in tava si se baga la cuptor pentru cca 10 minute.
Capsunii si murele se curata, se spala, iar capsunii se taie feliute.
Dupa cele 10 minute, se scoate tava cu coca si se “implanteaza” fructele, apoi se reintroduce la cuptor pentru cca 25-30 minute.


Se verifica cu scobitoarea daca este coapta, se scoate pe un platou la racit si dupa cca 15-20 minute se pudreaza cu zahar.





PE CAT ESTE DE SIMPLA, PE ATAT ESTE DE APETISANTA!!

LA FEL CA SI IUBIREA...........

1 comentarii:

Bogdan a dit...

ma bucur ca va place blogul .Incerc sa-l fac cat mai util posibil,avand in vedere ca am un loc de munca unde sunt 12-13 ore pe zi(fara internet)si mai am grija si de baietelul meu de 2 ani.Multumesc foarte mult si sper sa fiu la inaltimea asteptarilor.Astept oricand sugestii si sfaturi de la dumneavoastra.va multumesc

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design