Mes gâteaux

Mes gâteaux

vendredi 1 avril 2011

Pain Poisson d'avril / Painici artizanale de 1 Aprilie - Ziua pacalelilor


Le 1er avril, le jour des blagues et des poissons! Voici des petits pains poissons:

1 aprilie este cunoscuta ca fiind Ziua Pacalelilor. Nu este o sarbatoare oficiala, insa pentru multi reprezinta ziua ideala pentru a le juca feste celor dragi.

Este o zi perfecta pentru ca cei cu simtul umorului sa se tina de farse, pacaleli sau sotii care sa adauge un pic de farmec unei zile obisnuite.

Ziua de 1 aprilie, Ziua Pacalelilor, este cunoscuta in multe tari ale lumii cum ar fi Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Spania, Italia, Portugalia, Suedia, Norvegia, Germania si Franta. In Franta cel care cade victima unei pacaleli este numit “poisson d’Avril” (peste de aprilie).



Sursa:http://www.kaam.fr/blog/index.php?post/2010/03/30/le-KaAM-lendrier-blague-du-mois-d-avril

7 comentarii:

mirela a dit...

Frumosi pestii si tare apetisanti,,,o idee excelenta pentru niste painici,,,,eu nu am fost pacalita,,am scapat,,,pupp si weekend frumos!!

Daniela Addario a dit...

Sint superbe... am sa-ti fur ideea pentru mofturoasa mea... Week-end placut !

yaya6 a dit...

ce dragalasi sant!

daniela s cake a dit...

SUPERBI PESTISORI DAR SI POVESTEA LOR E F. INTERESANTA

ana a dit...

O idee inteligenta idee pentru copii mofturosi si nu numai....si unde mai pui ca este singura painica cu omega 3)))))))

DAVELLA CULINAR a dit...

Multumesc dragele mele pentru vizitele voastre si pentru aprecieri. Sunteti asteptate mereu cu drag pe blogul meu, iar cuvintele voastre ma fac sa ma simt o buna gospodina. Va imbratisez!

Rosita Vargas a dit...

me encantaron los peces pan se ven deliciosos,tengo que hacerlos un día para los mios estarán contentos,muy geniales,cariños.

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design