Mes gâteaux

Mes gâteaux

samedi 6 juin 2009

Chaussons aux framboises / Pachetele pufoase cu zmeura




Aluatul
250 gr de faina
2 linguri de zahar
1 pliculet zahar vanilat
1 pliculet de drojdie uscata ( 6-7 gr.)
200 gr de smantana
3 oua
sare.
Se amesteca toate ingredientele si se intinde o foaie, care se taie apoi dreptunghiuri. In fiecare dreptunghi se pune 1 lingurita de dulceata de zmeura si se preseaza cu dintii unei furculite pentru a se forma pachetele.Pachetelele se pun la copt intr-o tava unsa cu unt si se coc timp de 15-20 minute la temperatura de 325 ° F.
Se pudreaza cu zahar sau se orneaza cu zahar glasat.

4 comentarii:

Momo a dit...

aluaturile cu smintina sunt minunate ,au un parfum deosebit si mie imi plac mult,iar combinatia ta cu zmeura...mortala!

Nina a dit...

Hello Davella, am obosit de cite vizite am facut pe la alte culinarese, dar mai am putere sa trec si pe la tine. Imi place tot ce ai gatit; si salata cu pastrama de curcan si ribs cu sos de ciuperci iar aceste pufoase parca le simt aroma de zmeura, plus poza de sus care arata SUPER!!! Eu vorbesc, eu aud, ca tu precis dormi la ora asta....hahaha
Te pup, XO

MihaeRa a dit...

Yamm..Yamm...Arata super pachetelele asteaaa!!!!

LF a dit...

Trebuie sa fie delicioase!
Te asteapta la mine un "sac" de premii. Pup you!

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design