Mes gâteaux

Mes gâteaux

samedi 20 juin 2009

Rulada cu mascarpone, capsuni si frisca






3 comentarii:

Nina a dit...

Draguta Davella, nexam yahoo de citeva zile, deci nexam email; cu blog-ul la fel nu pot lasa comments nici la mine, e ceva, ceva...
dar am reusit acum sa intru la tine si profit de ocazie sa-ti spun ca ti-am admirat toate bunatatile pe care le-ai facut! Sincer acum as vrea o ciorbita acra, caci de dulciuri sint PLINA!!! Imi place ciorbita cum arata si acum poftesc rau de tot... :((
Te pup si nu te supara de vizite tirzii sau ne comentat back!
XOXOXO
( incerc sa mai vizitez si pe altii si sper sa am noroc...)

Vicky a dit...

Foarte frumoasa rulada ta, arata excelent.

Geanina Codita a dit...

Am mâncat ruladaaaaaaaaa!!!!!
Nu a mai rămas nimic...
Delicios arăta şi nu m-am putut abţine, aşa sunt eu mai nesătulăăăă!!!
Pupici şi îmbrăţişăr fără normă, draga mea!

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design