Mes gâteaux

Mes gâteaux

mercredi 18 mars 2009

Cafea crema irlandeza cu frisca / Irish Coffee with whipped cream

Istoria cafelei este la fel de veche ca insasi cafeaua, datand de mai mult de 1000 de ani.


Un sortiment delicios de cafea este cafeaua irlandeza, cunoscută sub denumirea de
"Irish Coffee”.

Cafea crema irlandeza cu frisca - “Irish Coffee with whipped cream”


- dupa cum arata si numele, este o bautura de origine irlandeza, compusa din:
- o ceasca de cafea tare fierbinte
( am folosit cafea la filtru Van Houtte-Irish Cream, care este oricum super delicioasa. Eu o beau si fara frisca !!!)
- 1-2 lingurite de zahar,
- 1-2 lingurite de whisky irlandez ( Irish Whisky ).
Este servita cu un strat gros de frisca deasupra, iar eu am mai adaugat si ornamente de ciocolata.

2 comentarii:

Ioana a dit...

Nu beau cafea de obicei, dar sa stii ca asta tot as incerca-o!
Imi faci si mie una?

Unknown a dit...

Buna ziua,

Am baut si eu cafea Van Houtte-Irish Cream la niste prieteni si am ramas f. impresionat de gust. Cafeaua respectiva a fost adusa de cineva din Canada, iar eu am cautat disperat sa o gasesc si la noi in tara, dar fara vreun rezultat.

Ma ajutati cu vreo informatie de unde as putea-o procura din Romania?

Va multumesc anticipat,
Munteanu Valeriu

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design