Mes gâteaux

Mes gâteaux

vendredi 13 mars 2009

Paine alba pentru sandwiches

De data aceasta am folosit masina de paine numai pentru framantatul aluatului, restul am facut eu si cuptorul clasic.

Ingrediente:
2 cupe cu apa calduta,
3 linguri de margarina sau unt,
3 linguri de lapte praf,
1 lingurita de sare,
1 lingura de zahar,
5 ½ cupe de faina alba,
2 lingurite de drojdie pentru paine.

Mod de preparare:
1.- Se masoara cu exactitate ingredientele si se pun in cuva masinii conform ordinii scrise mai sus.
2.- Se introduce cuva cu ingrediente in masina de paine si se inchide capacul.
3.- Se alege programul 4 pentru “sandwichs”.
4.- Se alege greutatea painii de 1,3 kg. sau 3 lb.
5.- Se pune masina la treaba.
6.- Cand se aude beep-ul , se dezactiveaza masina, se scoate aluatul pe o planseta unsa cu ulei, se imparte in doua parti si se pune in 2 tavi unse cu unt si tapetate cu faina.
7.- Se lasa la dospit cca 45 minute.
8.- Inainte de a le baga la cuptor, le-am uns cu ou batut ca sa capete un luciu frumos. Am bagat apoi painicile la cuptor la temperatura de 375 grade Fahrenheit pentru cca 50 – 60 minute.
9.- Cand este gata, se scot cele 2 painici pe un gratar si se lasa la racit cca. 20 minute.


Am obtinut in final 2 painici usoare si pufoase ca un cozonac.

1 comentarii:

Anonyme a dit...

Hello Davella,
am venit sa-ti vad piinica. Arata SUPER !!!

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design