Mes gâteaux

Mes gâteaux

lundi 2 mars 2009

Paine pufoasa ( toast ) de 910 gr.

Dupa cum am promis, va prezint o noua reteta pentru masina de paine Black&Decker B2300.


Ingrediente:
1 ¼ cupa cu apa calduta,
1 lingurita de sare,
1 lingura de zahar,
3 linguri de margarina sau unt,
3 cupe de faina alba,
¼ cupa de faina de grau integrala,
2 lingurite de drojdie pentru paine.
( Eu am pus si o lingura de seminte de floarea soarelui deoarece imi plac foarte mult)

Mod de preparare:
1.- Se masoara cu exactitate ingredientele si se pun in cuva masinii conform ordinii scrise mai sus.
2.- Se introduce cuva cu ingrediente in masina de paine si se inchide capacul.
3.- Se alege programul 2 pentru paine cu coacere rapida.
4.- Se alege greutatea painii de 910 gr. sau 2 lb.
5.- Se alege modul de coacere al crustei, eu am ales culoarea bruna (cea mai prajita) si se pune masina la treaba.

Ciclul de coacere dureaza 1 ora si 28 minute, iar la final veti avea o painica usoara si pufoasa, ca cea de toast.



1 comentarii:

lauralaurentiu a dit...

Ce pita pufffoasaaa! Musai trebuie premiata, asa ca te asteapta un premiu pe pagina mea ;)

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design