Mes gâteaux

Mes gâteaux

vendredi 17 septembre 2010

Tarte croustillante aux prunes / Tarta crocanta cu prune

Celle que je vous propose aujourd'hui est une tarte croustillante aux prunes. La tarte est constituée de pâte feuilletée, de tranches de prunes parfumées à la cannelle et à la vanille, le tout parsemé de sucre brun.

Va propun azi o delicioasa TARTA CU PRUNE, crocanta si zemoasa in acelasi timp.

Extrem de simplu de realizat si foarte economica!!!

Ingrediente:

1 rulou de foietaj

cca 20 prune taiate sferuri

zahar

scortisoara

vanilie

putin unt.

Mod de preparare:

Se unge cu unt o forma de tarta ( am folosit diametrul de 26 cm.), se aseaza foietajul si se decupeaza dupa forma rotunda, lasand marginile aluatului sa acopere si peretii formei. Se aseaza circular prunele fara samburi si taiate sferturi.


Se presara scortisoara, vanilie si zahar brun (in functie de dulceata prunelor) si se formeaza un grilaj cu benzi din aluatul ramas. Se unge grilajul de aluat cu ou batut si se presara zahar tos pe deasupra.

Se coace la cuptor la 350 grade Fahrenheit cca 40 de minute (pana cand grilajul din aluat devine auriu).


Se poate servi calda sau rece dupa preferinta.


3 comentarii:

Bianca a dit...

Oau ce tarta apetisanta!!!!
Am sa iti fur ideea si am sa fac si eu.
Pupici de la Tg-Mures:)

Marcela S. a dit...

Foarte simplu si rapid.Minunat. Pupici din Calgary.

Bianca a dit...

Am facut si eu reteta si e excelenta. O recomand tuturor cu caldura!!!

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design