Mes gâteaux

Mes gâteaux

jeudi 11 juin 2009

Biscuiti cu cereale si stafide



Ingrediente:
1 cana de lapte
1 1/2 cana de cereale (eu am folosit Kellogg's)
1 cana de faina
4 linguri de ulei
4 linguri de zahar brun
2 plicuri zahar vanilat
2 linguri cu stafide
1 praf de copt amestecat in faina.

Mod de preparare:
Se amesteca laptele cu uleiul, zaharul brun si zaharul vanilat.
Se adauga cerealele si faina in ploaie, pana se obtine o coca mai tare.
Se preancalzeste cuptorul la 375 grade Fahrenheit.
Se unge cu unt o tava, iar apoi cu o lingura se pun in tava biscuitii si se coc cca 30 minute.



2 comentarii:

Geanina Codita a dit...

am venit sa-mi iau desetru ce ma astepta cumintel pe masa.Este delicios si nu mai plec curand, precum copiii. Multumesc de gazduire si nu uita draga prietena ca voi reveni.

Cuisinette a dit...

Foarte frumos blog-ul tau... te trec pe lista mea a blogurilor romanesti.

Fursecurile arata de milioane.

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design