Mes gâteaux

Mes gâteaux

samedi 17 janvier 2009

Quiche ( tarta ) cu jambon si cascaval afumat

Ingrediente:

100 gr. faina ( plus 1 lingura de faina pentru tapetat tava de copt ),
5 oua ( se separa galbenusurile de albusuri ),
1 ou pentru uns deasupra,
50 gr.unt ( plus inca 10 gr. pentru uns tava ),
150 gr cascaval afumat dat pe razatoarea mica,
4 felii de jambon ( sunca ) taiate fideluta,
450 ml lapte,
piper, boia dulce ( optional )

Mod de preparare:

1. Se pune la topit untul , se adauga faina si se amesteca bine.
2. Se adauga laptele si se fierbe la foc mic pana devine o “ciulama”, apoi se ia de pe foc si se da la racit.
3. Dupa ce s-a racit “ciulamaua”, se adauga cate un galbenus si se freaca bine dupa fiecare in parte.
4. Se adauga cascavalul ras si jambonul taiat fideluta.
5.. Se bat albusurile spuma si se toarna in 2-3 reprize peste aluatul de mai sus, se amesteca bine pana ce se incorporeaza toata spuma de albus.
6. Se unge tava de copt cu unt si se tapeteaza cu faina. ( eu am folosit 3 tavi rotunde )
7. Se toarna aluatul in tava si se coace, pana cand trece de proba scobitorii. ( eu am copt 25 min. la 400 grade Fahrenheit ).


Completare: Pentru un aspect frumos, cand aluatul incepe sa capete o culoare aurie am uns tarta cu ou pe deasupra si am reintrodus-o la cuptor.

Platou asortat de aperitive:

0 comentarii:

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design