Mes gâteaux

Mes gâteaux

vendredi 16 janvier 2009

Spirale cu parmesan si jambon

Ingrediente:

½ pachet de foietaj (1/2 pqt de 397 gr.),
170 gr. Jambon (sunca feliata foarte subtire),
100 gr. 100 % Parmesan KRAFT,
1 ou batut cu 1 lingura de apa,
½ lingurita de piper negru,
20 gr.unt pentru uns tava,
10-20 gr. faina pentru tapetat tava.



Mod de preparare:

1. Se preancalzeste cuptorul la 400 °F.
2. Pe o suprafata pudrata cu faina, se deruleaza un bloc de foietaj si se taie in 2 pe lungime.
3. Se badijoneaza ambele foi cu oul batut, se pipereaza cu piper negru, se presara parmesan si se pun feliile de jambon.

4. Se pune deasupra cealalta jumatate de foietaj, se preseaza usor cu vergeaua ( facaletul ) apoi se unge din nou foaia cu ou.

5. Se ruleaza si se taie in felii subtiri de max.1 cm.

6. Se tapeteaza o tava unsa cu unt, se dispun rulourile in tava, se ung din nou cu ou si se presara parmesan.

7. Se coc cca. 15 - 18 min. pana devin putin maronii.

8. Se servesc calde sau reci, dupa preferinta.

Completare: Se poate inlocui jambonul cu ciuperci taiate marunt.

4 comentarii:

Anonyme a dit...

Hello Davella,
am vrut sa-ti las mesaj mai devreme dar vechea poveste...nu merge si nu merge...merci pentru complimente; esti o draguta; acum te vad si mai bine in poza pe care ai postat-o!
XO,Nina...oh, iar spiralele tale cu sunca sint traznet.:)))

Amalia a dit...

Imi place reteta o sa o incerc si eu cat de curand , am in congelator un pachet de aluat si nu stiam ce sa fac cu el :)

DAVELLA CULINAR a dit...

Buna Amalia! Ma bucur ca reteta mea iti "face cu ochiul". Ai mei au mancat cele 24 de bucati ( cam atatea iti ies dintr-o portie )in cateva minute. Este foarte buna calda. Abia astept sa-mi spui parerea ta. Succes!

Le palais gourmand a dit...

Ça semble très bon cette recette, je prend avec plaisir!!

Bonne journée :)

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design