Mes gâteaux

Mes gâteaux

mercredi 29 octobre 2008

Pasiunea pentru arta culinara


Dragostea pentru gatit mi-am descoperit-o de copila, cand o ajutam pe bunica la taierea zarzavaturilor pentru supe, ciorbe si tocanite. De abia invatasem sa folosesc cutitul (aveam unul mic cu prasele rosii) si incepuse sa ma atraga coloritul si formele ciudate ale legumelor si fructelor. La 8 ani, eram mana dreapta a bunicii la prepararea cozonacului si a sarmalelor pentru Sfintele Sarbatori.

Dragostea pentru arta culinara a crescut cu fiecare nou experiment culinar iar satisfactia mi-o confera cei dragi care savureaza tot ceea ce iese din bucataria mea. Cu atat mai mult cu cat de cativa ani locuiesc in Canada, iar bucataria romaneasca, mai mult decat o preferinta, face parte din sufletul meu de roman.

Am incercat sa pastrez simplitatea felurilor de mancare invatate de la bunica si de la mama mea, adaugand ca ingrediente multa dragoste si pasiune. Secretul succesului constă in reţetele deosebite, ingredientele naturale şi atent selecţionate, ceea ce le fac cu adevarat apetisante, inegalabile ca gust, aroma si fragezime.

Blogul meu respecta traditia bucatariei romanesti si contine cele mai simple si gustoase retete invatate de la mama si de la bunica mea. Un capitol aparte si care este drag sufletului meu este « Specialitatile casei », care cuprinde cateva din retetele create de mine si preferate de familia mea.

Va urez o vizita placuta !

0 comentarii:

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design