Mes gâteaux

Mes gâteaux

dimanche 20 mars 2011

Gâteau DAVELLA / Prajitura DAVELLA

Parce que c'est un gâteau que je voulais réaliser depuis long temps ...

Parce qu'il est moelleux, léger et savoureux et pas trop sucré ...

Parce qu'il est petit nid douillet et ne triche pas à votre goût ...

... J'ose à lui donner mon nom: DAVELLA

Bientôt la recette!

Pentru ca este o prajitura pe care mi-am dorit de mult s-o realizez...

Pentru ca este pufoasa, lejera si aromata...si nu prea dulce...

Pentru ca este imbietoare la vedere si nu-ti inseala gustul...

...Am indraznit sa-i dai numele meu: DAVELLA


In curand si reteta!

7 comentarii:

Lissa's Cakes a dit...

Ce bine arata prajitura si cu siguranta e foarte buna ,abia astept reteta.
O saptamana placuta,Davella..te pup!!

Unknown a dit...

Da ce frumoasa este! Fiind fanul tau cu siguranta o voi incerca dar nu acum caci ma bag la un pic de slabit:D...dar imi fac eu timp pentru ea...
Pupici draga mea!

mirela a dit...

Foarte bine arata si sunt sigura ca-i tareee bunaa!!!pupp!!!

Irina a dit...

Il est très beau ce gateau! Bravo!!!

Bianca a dit...

ia uite...o prajitura cu numele tau...frumos..e foarte apetisanta.
Ia sa vedem reteta ca arata foarte bine:)
Pupici si o sapt minunata

Gazda a dit...

Felicitari pentru prajituri! V-as ruga insa sa postati sau sa-mi trimiteti reteta dvs de Dobos - pare nemaipomenita. Multumiri anticipate

gabi d a dit...

va felicit pentru toate retetele minunate pe care le gasim pe blog...sunteti asa departe dar totusi aproape de noi....prajitura ce va poarta numele nu poate fi decat minunata...Am sa incerc din fiecare reteta grozava pe care am gasit-o aici...Toate cele bune si inca o data felicitari pentru blog...

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design