Mes gâteaux

Mes gâteaux

dimanche 27 septembre 2009

Prajiturele crocante cu nuca / Biscuits croquants aux noix de Grenoble

MULTUMESC pe aceasta cale dragei mele prietene MARY BEDO pentru aceasta reteta.



Ingrediente pentru pricomigdale:

250 gr. nuca macinata se amesteca cu 250 gr. zahar pudra si 3 albuse nebatute.
Compozitia se pune pe foc mic si se amesteca continuu pana cand se infierbanta.
Se ia de pe foc, se lasa sa se raceasca, se pune intr-un cornet si se toarna gramajoare pe hartie de copt unsa in prealabil si asezata pe tava . Se coc la foc moale pana devin crocante.




Crema:


14o gr. unt,
140 gr. zahar,
2 linguri cacao,
3 galbenuse.


Se lipesc cate doua pricomigdale cu crema si se tavalesc la imbinare in nuca macinata.






4 comentarii:

Geanina Codita a dit...

Îmi plac pricomigdalele. Sunt preferatele mele.

Mulțumesc pentru rețetă, aveam și eu una dar mai simpluță.

O voi pune în aplicare și pe aceasta, care pare delicioasăăăăă!!!!!


Pupici geaninoși peste normă, draga mea!

Momo a dit...

bine ai revenit!minunate prajiturile!

diana a dit...

It spun eu ca au un defect: se termina prea repede.

Anonyme a dit...

draga mea esti de nota zece ai retete minunate esti tare priceputa tineo tot asa am facut prajituri torturi si mincare au iesit extraordinare de bune felicitari tineo tot asa sa ai multa sanatate si impliniri la toata familia as avea o intrebare daca nu te superi pt 100 de persoane pt sarmale cita carne si orez imi trebuie multumesc mult

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design